مدرک دلتاسرت هلند

مدرک Delta هلند (دلتا سرت)

نام مدرک بین المللی: مدرک پایان دوره آموزشی از موسسه صدور گواهینامه فردی (CB) دلتا سرت هلند

مدرک دلتا سرت یکی از معتبرترین مدارک بین المللی در دنیا می باشد که دارای تاییدیه از اتحادیه اروپا و نهاد ASCB است.

مرجع صادرکننده:DELTA CERT

درباره مرجع صادر کننده DELTA CERT هلند:

آکادمی مجازی ایرانیان نمایندگی این مرکز بوده و در زمینه صدور گواهینامه با مرکز DELTA CERT همکاری دارد

مرجع صدور گواهینامه Δelta Cert یک سازمان صدور گواهینامه (مدرک بین المللی) مستقل است که در زمینه خدمات حسابرسی و صدور گواهینامه سیستم های مدیریت تخصص دارد.

این مرکز صدور گواهینامه یک مرکز مستقل ثبت و صدور گواهینامه (CB) است که توسط سازمان اعتباردهی ASCB – Accreditation Service for Certifying Bodies-EUROPE اتحادیه اروپا تائید صلاحیت شده است. در نتیجه مدارک صادر شده قطعا دارای اعتبار بین المللی بوده و دارای ریجستر آنلاین در کشور هلند می باشد.

از آنجایی که ریجستر این مدرک در کشور هلند بوده و دارای تاییدیه از سازمانهای معتبر جهانی است لذا این مدرک جز معتبرترین مدارک بین المللی (International certificate) محسوب می گردد که آکادمی آموزش ایرانیان بصورت غیر مستقیم (به علت تحریم ها) با مرکز مستقر در هلند قرارداد نمایندگی دارد. (نمایندگی های مختلف این سازمان بین المللی در کشورهای معتبر اروپایی مستقر هستند)

مرکز این سازمان در یونان بوده و علاوه بر آن دفاتر این شرکت در نقاط مختلف در حال فعالیت و ارائه خدمات ممیزی و ثبت و صدور گواهینامه به مشتریان می باشند . آکادمی آموزش ایرانیان نیز به عنوان نماینده انحصاری شرکت بین المللی DELTA CERT در خاورمیانه با مرکزیت ایران فعالیت خود را در زمینه ممیزی سیستمهای مدیریتی وارائه خدمات آموزشی آغاز نموده و با استفاده از ممیزین متخصص و کارآمد تلاش دارد با درک عمیق نیازهای مشتریان، افزایش کارایی، اثربخشی و بهبود مستمر فرآیندهای آنان، در سازمانهای طرف قرارداد خود ارزش افزوده ایجاد نماید.

این شرکت در زمینه صدور گواهینامه هایISO 14001:2004 , ISO9001:2008 ،OHSAS 18001:2007 ،ISO 22000:2005 ،HACCP ، ISO 10002 ،ISO 27001 ، ISO 10006 ،ISO 16001 ، ISO TS/29000 ، ISO TS/16949 ، HSE آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشند.

همچنین این شرکت در زمینه صدور گواهینامه های فردی ( Certifying Bodies) فعالیت دارد که از مدارک آن می توان در رزومه خود استفاده نمود.

مدرک بین المللی دلتا سرت
مدرک بین المللی دلتا سرت

قابلیت استعلام مدارک بین المللی:

استعلام مدارک مرکز دلتا از دو روش قابل انجام می باشد.

  1. استعلام آنلاین از طریق سایت مرکز به آدرس www.deltacert.nl
  2. استعلام از طریق ایمیل  مرکز به آدرس info@deltacert.nl

همچنین کلیه مدارک بین المللی صادر شده این مرکز دارای هالوگرام و مهر برجسته مخصوص و کد ریجستر انلاین هستند.

به همین علت دلتا سرت هلند را می توان یکی از معتبرترین مدارک بین المللی دانست

با توجه به اینکه این گواهی در یک کشور معتبر اروپایی ریجستر میگردد و مرکز فوق از معتبرترین برندهای اروپایی می باشد که دارای تاییدیه های لازم از مراجع معتبر بین المللی است در نتیجه داشتن این گواهی برای رزومه کاری شما امتیاز ویژه ای خواهد داشت.

جهت شرکت در دوره های آموزشی و دریافت مدرک معتبر بین المللی دلتا سرت هلند (همراه با ریجستر آنلاین با ضمانت اعتبار) با پشتیبانی ما به شماره03137777403 الی 03137777405 تماس بگیرید یا در ساعات غیر اداری به شماره 09228627818 در پیام رسان تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال فرمایید.

6 Responses

  1. حسین

    به نظر من معتبرترین مدرک همین مدرک بین المللی دلتا سرت هستش که تاییدیه از اتحادیه اروپا داره
    از دوستم که توی اروپا بود پرسیدم کاملا تاییدش کرد
    با تشکر

  2. parsa_irani_2020

    عالی عالی.
    من مدرکمو گرفتم کمپانی دلتا سرت یه برند معتبر هستش که توی اکصر کشورهای اروپایی شعبه داره.
    سایت اصلیشون ماله یونان هستش که بخاطر تحریم ایران به شرکتهای داخلی ایران مدرک نمیدن. این نمایندگی هلندش هست و به ایران خدمات میده

  3. danialdeilami

    سلام وقت بخیر
    من از سایت دلتا سرت استعلام گرفتم و متاسفانه certificate No مدرک من رو تایید نکرد . اگر ممکنه راهنمایی کنید شاید من اشتباه اقدام کردم . ممنون

دیدگاهتان را بنویسید