مدرک فردی (مهارتی) یا CERTIFICATION چیست؟

مدرک فردی (مهارتی) یا CERTIFICATION چیست؟

مدرک فردی (مهارتی) یا CERTIFICATION در واقع گواهینامه هایی هستند که مهارت ها و تخصصی های فردی شما را نشان می دهند. داشتن مدارک مهارتی مرتبط با تخصص کاری شما باعث قوی تر شدن رزومه کاری خواهد شد.

چرا داشتن مدرک یا CERTIFICATE لازم است؟

همه ما با توجه به شغل و مهارت های کاری خود، دارای تخصص های مهارتی هستیم که یا با شرکت در دوره های آموزشی آنها رو کسب نموده ایم و یا از طریق فعالیت تجاری و آموزش از دیگران. به هر حال داشتن مهارتهای فردی مختلف خصوصا مرتبط با کسب و کار شما باعث موفقیت بیشتر شما خواهد شد.

ولی لازم است برای بهتر نشان دادن توانایی ها و مهارتهای تخصصی خود یک مدرک  (مهارتی) یا CERTIFICATION نیز از یک مرجع معتبر بین المللی داشته باشید

دریافت مدرک
دریافت مدرک

 

 

چگونه مدرک یا CERTIFICATE بگیرم

شما برای اینکه مدرک فردی (مهارتی) یا CERTIFICATION دریافت کنید لازم است در دوره های تخصصی شرکت نموده یا مستقیما بصورت پودمانی در آزمون شرکت نمایید و پس از قبولی در آزمون مدرک یا CERTIFICATE تخصصی خود را دریافت نمایید.

 

از کجا مدرک یا CERTIFICATE معتبر بگیرم

یک مدرک معتبر باید دارای تاییدیه از یک مرجع معتبر باشد همچنین دارای قابلیت استعلام (آنلاین) بوده و در کشور معتبر ریجستر شود.

جهت دریافت معتبرترین مدارک داخلی و بین المللی با تاییدیه از مراجع معتبر و ریجستر در کشورهای معتبر اروپایی با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

شماره های مشاوره جهت دریافت مدرک بین المللی 03137777403 الی 03137777405 درساعات کاری و در ساعات غیرکاری از طریق پیام رسان تلگرام یا واتس آپ به شماره 09228627818 پیام ارسال فرمایید.

با مدرک certification body یا مدارک مهارتی می توان در دانشگاه ادامه تحصیل داد؟

آکادمی ما فقط مدارک مهارت یا certification body صادر میکنه که این مدارک دانشگاهی نیستن، ولی ممکنه بعضی از دانشگاه های خارج با این مدارک واستون تطبیق واحد بدن یا طبق قوانین داخلی خودشون به عنوان پیشنیاز رشتشون قبول کنن از متقاضی، ولی این یک قاعده کلی نیست و بعضی از دانشگاه ها اینکار رو انجام میدن.
به صورت کلی مدارک مهارتی غیردانشگاهی محسوب شده و برای ادامه تحصیل معمولا به صورت مستقیم کاربردی ندارن، هرچند بعضی از مراکز صدور بخاطر اینکه تعداد کمی از دانشگاه ها این مدارک رو برای ادامه تحصیل قبول میکنن مدعی هستن که مدارکشون برای ادامه تحصیل هستش، ولی این موضوع کلی نیست ولی بعضی دانشگاه ها برای داشتن ورودی بیشتر این مدارک رو ازشون قبول میکنن که استناد مراکز مدعی این موضوع بخاطر همین قضیه هستش

5 Responses

  1. elham1980_2000

    برای رزومه کاری داشتن مدرک بین المللی معتبر که تاییدیه معتبر داشته باشه لازمه
    ممنون از سایت خوبتون
    من به بقیه توصیه میکنم از سایتی مدرک بگیرید که معتبر باشه مثل همین سایت که اینماد داره
    بعدشم مدرکی بگیرید که تایدیه بین المللی از یه مرجع معتبر مثل ASCB داشته باشه
    ممنونم از آکادمی اموزش ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید