اعتبار یک مدرک از کجا مشخص می شود؟

اعتبار یک مدرک از کجا مشخص می شود؟ یک مدرک معتبر بین المللی باید دارای چه مشخصاتی باشد. یک مدرک معتبر بین المللی باید دارای تاییدیه از مراجع معتبر بین المللی باشد تا مورد پذیرش سراسر شرکت های جهان شود. در ادامه به توضیحاتی در این خصوص پرداخته خواهد شد.

 

 

اعتبار یک شرکت یا مرجع صدور گواهینامه (CB) از کجا مشخص می شود؟

مراجع معتبری در سراسر دنیا هستن که شرکت های صدور گواهینامه را اصطلاخا تایید صلاحیت میکنند. از جمله معتبرترین این مرکز میتوان به ASCB که مخفف Accreditation service for certifiying bodies به معنی مرکز تایید صلاحیت شرکت های صدور گواهینامه (CB) اشاره نمود. که اکثر مراجعی که این مرکز از آنها به متقاضیان مدرک بین المللی میدهد دارای این تاییدیه هستند.

مراجع معتبر دیگری نیز هستند که شرکت های صدور گواهینامه را تایید صلاحیت می کنند و به مدارک صادر شده آن شرکت ها اعتبار می دهند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد اعتبار گواهینامه های بین المللی می توانید با مشاوران ما به شماره های 03137777403 الی 03137777405 تماس حاصل فرمایید.

در حال حاضر با توجه به تحریم مدرک بین المللی داخل ایران صادر می گردد؟

با توجه به اینکه بسیاری از شرکت های صدور گواهینامه در ایران دارای تاییدیه بین المللی از مراجع ذکر شده هستند و در ایران فعالیت دارند لذا امکان صدور گواهینامه بین المللی در داخل کشور کاملا وجود دارد. اکثر مراجع صدور گواهینامه که این آکادمی با آنها همکاری می نماید دارای تاییدیه های بین المللی می باشند. جهت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

متاسفانه بعضی از شرکت ها بخاطر اینکه مدارک داخلی خود را به مخاطبین عرضه کنند مدعی هستن در ایران مدارک بین المللی بخاطر تحریم صادر نمی گردد و متقاضیان باید مدرک داخلی را تهیه نماییند و ترجمه به انگلیسی کنند تا بین المللی گردد!!! این موضوع کاملا اشتباه است زیرا بخاطر تحریم مدارک ترجمه شده نسبت به مدارکی که دارای برندهای ثبت شده در خارج از کشور هستن اعتبار بسیار کمتری دارند به عبارت دیگر اکثر شرکت های خارجی بخاطر ترس از تحریم ها مدارکی که از با برندهای داخل کشور صادر شدهباشند را در الویت های بعدی قرار داده اند.

بنابراین برای تقویت رزومه کاری سعی کنید مدارکی دریافت کنید که اولا دارای تاییدیه بین المللی باشد و دوم اینکه در کشوری معتبر ریجستر شود که شرکت های مقابل گواهینامه یا مدرک شما را با خیال راحت تری قبول نماید.

مدارکی که در داخل کشور صادر می شوند بهتر هستند یا مدارکی که در خارج ریجستر می گردند؟

همانگونه که در بالا توضیح داده شده اکثر شرکت های معتبر دنیا بخاطر ترس از تحریم های شرکت های داخل کشور ایران معمولا مدارکی که در کشور دیگری (مثل انگلستان، اتریش، هلند، ایتالیا و …) ریجستر شده باشند را راحت تر قبول میکنند.

لذا برای کار در داخل کشور مدارک داخلی معتبرتر بوده ولی برای مهاجرت و در سطح بین المللی کلا مدارکی که در خارج از ایران ریجستر می گردند (شرکت ریجستر کننده دارای تاییدیه بین المللی باشد) معتبرتر هستند.

11 Responses

  1. elham1980_2000

    ممنون از اطلاع رسانیتون
    لطفا همه توجه بفرمایند اینکه یه مدرک توی فلان کشور ثبت بشه مهم نیست و مهم اینه که برندش تاییدیه از جای معتبر داشته باشه
    متاسفانه عده ای سود جو اومدن مرکز توی ترکیه ثبت کردن و اصلا نمیدونن مدرک بین المللی چیه و بقیه مدارک رو زیر سوال میبرن
    مرجع ASCB معتبرترین نهاد تایید صلاحیت شرکت های صدور گواهینامه CB هستش
    و اگر مدرکی که میگیرید این تاییدیه رو داشته باشه بین المللی هستش.
    هر مدرکی از هرکجا میگیرید کنترل کنید بند صدور مدرکتون تاییدیه بین المللی داشته باشه

  2. hamdi2187_1985

    سلام خدمت تمام دوستان گرامی
    من تونستم با کمک مدارک این آکادمی الان ویزای کار استرالیا بگیرم
    خیلی ممنون از خدماتتون
    قیمتاتون هم عالی بود
    من نزدیک 10 تا مدرک از برندهای مختلفتون گرفتم همشونو سفارت قبول کرد

  3. mino1990_rahimi

    ممنون از مجموعه خوبتون. من مدارکم رو که از شما گرفته بودم بردم سفارت آلمان ازم قبول کردن
    یکی دوستام هم با مدارکتون وام مشاغل خانگی گرفت از وزارت صنایع
    مدارکتون هم داخل و خارج بهترین هستن و قیمتهاتون هم خیلی مناسبه
    واقعا جای تشکر داره

    • آکادمی آموزش ایرانیان

      با سلام و تشکر از پیام شما.
      تمامی مدارک بین المللی بدون تاریخ انقضا و دارای ضمانت ریجستری مادام العمر هستند. همچنین تمام ریجستر کننده ها دارای تاییدیه صلاحیت از مراجع معتبر بین المللی می باشند. جهت اطلاعات بیشتر در پیام رسان داخلی روبیکا یا پیام رسان بین المللی تلگرام به شماره 09228627818 پیام ارسال بفرمایید یا در ساعات اداری تماس بگیرید. پاسخگویی تلفنی فقط در ساعات اداری می باشد. با سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید