اعتبار مدرک QAS انگلستان

اعتبار مدرک QAS انگلستان

شرکت QAS یک برند ثبت شده بین المللی (GLOBAL QAS) می باشد که دارای تاییدیه از سازمان ASCB است. کلیه مدارک صادر شده از این شرکت بین المللی جز معتبرترین مدارک صادر شده در داخل کشور هستند که در حال حاضر جز یکی از محبوب ترین مدارک بین المللی می باشد.

اعتبار مدرک QAS
اعتبار مدرک QAS

تاییده های شرکت QAS

این برند معتبر بین المللی از سازمان ASCB یا همان Accreditation Service for Certifying Bodies, LLC دارای تاییدیه به شماره گواهینامه 202104-01  می باشد که با استعلام از سازمان ASCB کد فوق قابل رهگیری است.

تاییدیه ASCB شرکت QAS
تاییدیه ASCB شرکت QAS

سازمان ASCB معتبرترین مرجع بین المللی در دنیا جهت تایید صلاحیت شرکت های صدور گواهینامه مهارت فردی یا cb است و شرکت QAS با داشتن تاییدیه از این سازمان مجوز صدور مدارک بین المللی را دارد. لازم به ذکر است سفارت های خارجی به دلیل تاییدیه داشتن این مدارک را بدون نیاز به ترجمه از متقاضیان محترم پذیرش می نماید. که از این نظر این برند بین المللی دارای ارزش بسیار مناسبی می باشد.

برند بین المللی QAS در چه زمینه هایی مدارک بین الملی صادر می نماید؟

در کلیه رشته های فنی و مهندسی، ایمنی و بهداشت ، سلامت ، ورزشی، آرایشی و .. این شرکت بین المللی اقدام به ریجستر نمودن مدارک می نماید.

لازم به ذکر است کلیه مدارک صادر شده از برند بین المللی QAS در سایت آن ریجستر آنلاین می گردد.

نمایندگی شرکت QAS

آکادمی آموزش ایرانیان دارای مجوز رسمی از وزارت صنایع و معادن بیش از 10 سال در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و نمایندگی شرکت های بین المللی فغالیت دارد. در حال حاضر ده ها هزار نفر با استفاده از خدمات ما استفاده نموده و شاغل در سراسر شرکت های معتبر جهان هستند. همچنین آکادمی آموزش ایرانیان به عنوان نمایندگی اصلی برند بین المللی QAS می باشد.

مدرک بین المللی QAS را چگونه دریافت کنم؟

با شرکت در دوره های آموزشی (CERTIFICATION BODY) می توانید در زمینه کاری خود مدرک بسیاز ارزشمند QAS را دریافت نمایید. این دوره های در سراسر کشور به صورت حضوری، آنلاین و غیر حضوری توسط معتبرترین مراکز آموزشی برگزار می گردد و از طرف برند ارزشمند QAS ریجستر آنلاین می شود.

 

جهت دریافت مدرک بین المللی QAS با پشتیانی تماس بگیرید.

7 Responses

    • آکادمی آموزش ایرانیان

      با سلام
      با اینکه توی توضیحات ذکر شده ولی بنا به درخواست شرکت Qas گفته شده ذکر شود که این شرکت بابت صدور گواهینام های ایزو از سازمان ASCB تاییدیه داره و مدارک آموزشی صادر شده این شرکت فقط در سایت خود شرکت ریجستر میشه.
      دوستانی که نیاز به مدرکی دارن که مستقیم توی سایت ASCB ریجستر بشه به پشتیبانی داخل تلگرام یا روبیکا پیام بدن. ما مدارکی داریم که مستقیم توی سایت ASCB ریجستر میشن.

    • آکادمی آموزش ایرانیان

      با سلام و تشکر از پیام شما
      کل هزینه پرداختی همین هستش و هیچ هزینه دیگه ای پرداخت نخواهید نمود. حتی هزینه پست مدارک هم توسط آکادمی ما پرداخت می شود و مدارک داخل لوح تحویل آدرس پستی شما خواهد شد.
      لطفا جهت اطلاعات بیشتر در تلگرام یا روبیکا 09228627818 پیام ارسال بفرمایید یا در ساعات اداری با یکی از شماره های ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید