از کجا مدرک بین المللی دریافت کنم؟

از کجا مدرک بین المللی دریافت کنم؟ برای دریافت مدرک معتبر بین المللی باید از شرکت های معتبر اقدام نمایید. شرکت های که دارای مجوزات لازمه در این خصوص باشند و به راحتی از طریق قانونی قابل پیگیری خدمات داشته باشند. آکادمی ایرانیان دارای نماد اعتماد از وزارت صنایع و معادن می باشد و کلیه خدمات و فعالیت های این سایت تحت نظر این سازمان است.

دریافت مدرک بین المللی
دریافت مدرک بین المللی

از کجا مدرک بین المللی بگیرم؟

متقاضیان گرامی می توانند به راحتی با شرکت در دوره های آموزش مجازی و آزمون آنلاین بدون نیاز به حضور مدرک بین المللی دریافت نمایند. از آنجایی که داشتن مدرک بین المللی برای رزومه شما بسیار مفید است لذا درسافت این نوع مدارک می تواند در پیشرفت شغلی و کسب و کار شما بسیار موثر باشد.

آکادمی آموزش ایرانیان به آدرس اینترنتی www.ac98.ir دارای تمامی مجوزات قانونی می باشد و همچنین خرید خدمات مانند گواهینامه از این سایت به دلیل دارا بودن نماد اعتمادالکترونیکی از وزارت صنایع، کاملا قابل رهگیری می باشد و در صورت تناقض در خدمات دریافتی کلیه مبالغ از طریق اینماد قابل برگشت است.
با ورود به سایت ما از صفحه اینماد ما بازدید فرمایید. همچنین در صفحه اینماد سایت ما سابقه ارایه خدمات ما و رضایت مشتریان قابل مشاهده است.

جهت دریافت مدارک بین المللی با پشتیبانی ما به شماره های 03137777403 الی 03137777405 تماس حاصل فرمایید یا در پیام رسان تلگرام /واتس آپ به شماره 09228627818 پیام ارسال فرمایید.

6 Responses

  1. حسین

    من تمامی مدارکم رو از سایت خوب شما گرفتم و خیلی بدرد رزومم هم خورد
    به خیلی از دوستان هم پیشنهاد کردم
    بابت تشکر توی تمام سایتتون نظر گذاشتم
    ممنونم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید