ضمانت و گارانتی

کلیه خدمات و مدارک ارایه شده از طرف این آموزشگاه دارای گارانتی و ضمانت صددرصدی می باشد. به صورتی که هر گاه مشخص شود مدارک صادر شده یا خدمات ارایه شده از اعتبار لازم برخوردار نیست، وجه پرداختی متقاضی به صورت کامل به وی بازگشت خواهد شد.

امکان بازگشت وجه به علت انصراف از خرید تنها در صورتی امکان پذیر است که فایل آموزشی (جزوه pdf) برای متقاضی ارسال نشده باشد. در این صورت گارانتی بر روی مدرک متقاضی همچنان وجود خواهد داشت. ولی به دلیل دریافت فایل آموزشی امکان بازگشت وجه با علت انصراف از دوره امکان پذیر نمی باشد.

مدارک صادر شده دارای تاییدیه بین المللی بوده (تاییدیه از سازمان ASCB) و ارتباطی به نهادهای داخلی کشور جمهوری اسلامی ایران ندارند. ولی با داشتن تاییدیه از نهاد معتبر ASCB کاملا بین المللی و معتبر هستن. (نداشتن تاییدیه داخلی دلیل بر عدم اعتبار یک مدرک نخواهد بود)

لطفا توجه فرمایید برای تاسیس کسب و کار در بعضی از رشته های در هر کشوری باید حتما مجوزات اضافه آن کشور دریافت شود و با صرف داشتن یک مدرک نمیتوان (بعضی از مشاغل را که نیاز به مجوزات خاص دارند) اقدام به تاسیس نمود.

لذا بهتر است قبل از دریافت مدارک آموزشی نمونه مدرک به همراه تاییدیه های بین المللی را مشاهده نموده و سپس درخواست نمایید. (مخصوصا اگر محل خاصی مد نظر دارید که میخواهید مدرک را به آنجا ارایه دهید)

عدم تاییدیه مدارک از مرجع بین المللی معتبر دلیل بر نامعتبر بودن یک مدرک خواهد بود. که کلیه مدارک اریه شده از سمت ما دارای تاییدیه از نهادهای معتبر بین المللی (نه نهادهای داخلی) هستند. و برای مهاجرت به کشورهای خارجی صد درصد قابل استفاده می باشند. (برای استفاده مستقیم در داخل کشور به عنوان مجوز کسب و کار، متقاضی محترم قبل از دریافت مدرک بایستی با دریافت نمونه قبل از ثبت نام استعلام نماید.)