مدرک بین المللی QAS

نام مدرک بین المللی: مدرک پایان دوره آموزشی از آکادمی QAS(لاتین)

مرجع صادرکننده: کیو ای اس QAS

درباره مرجع صادر کننده QAS:

آکادمی آموزش ایرانیان نمایندگی این مرکز بوده و در زمینه صدور گواهینامه با شرکت QAS همکاری دارد

مرکز صدور گواهینامه QAS مخفف QUALITY ASSESSMENT SAYA یک مرکز مستقل ثبت و صدور گواهینامه (CB) است که توسط سازمان اعتباردهی ASCB – Accreditation Service for Certifying Bodies-EUROPE اتحادیه اروپا تائید صلاحیت شده است. در نتیجه مدارک صادر شده قطعا دارای اعتبار بین المللی بوده و دارای ریجستر آنلاین می باشد.

این شرکت دارای تاییدیه بین المللی بوده و مدارک آن کاملا معتبر و دارای ریجستری آنلاین هستند

 

 

مدرک بین المللی QAS
مدرک بین المللی QAS

 

نکته مهم:

۱) استعلام آنلاین QAS از طریق وب سایت آکادمی کیو ای اس: با ورود به وب سایت کیو ای ال انگلستان به آدرس www.global-qas.com و کلیک بر روی بخش training certificates، صفحه ای را مشاهده می کنید که با وارد کردن شماره گواهینامه اطلاعات دانش پذیر مشاهده می گردد.

۲) استعلام به صورت مکتوب QAS: در صورتیکه دانش پذیر برای تایید گواهینامه از سمت مرکز نیاز به استعلام مکتوب داشته باشد میتواند پس از دریافت گواهینامه نامه،استعلام مکتوب درخواست دهد که استعلام مکتوب طی یک نامه با مهر و امضا رسمی آکادمی آموزش ایرانیان برای ایشان صادر می گردد.

جهت دریافت مدرک معتبر بین المللی از QAS با پشتیبانی ما به شماره 03137777403 الی 03137777405 تماس حاصل فرمایید یا در ساعات غیر کاری به واتس آپ شماره 09228627818 پیام ارسال فرمایید.