فروش!

دوره تعمیر و نگهداری در هتل

قیمت اصلی 1,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,280,000 تومان است.

دوره آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل مناسب برای کلیه علاقه مندان ، اساتید، مربیان و … است. که در پایان دوره مدرک معتبر بین المللی دوره آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل به متقاضی اهدا خواهد شد. مدرک دوره آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل برای رزومه کاری شما بسیار مفید است و همچنین می توانید از مدارک بین المللی آکادامی آموزش ایرانیان برای مهاجرت و کاریابی در سراسر جهان استفاده نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل با پشتیبانی تماس بگیرید.

توضیحات

دوره آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل

تعمیر و نگهداری در هتل

دوره ی آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل در قسمت آموزش خدمات مدیریت و انسانی در آکادمی آموزش ایرانیان بصورت مجازی و غیرحضوری ارائه شده است. از این رو، دوره ی آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل یکی از پرطرفدارترین دوره های ارائه شده در آکادمی آموزش ایرانیان و هنرجویان زیادی را به خود جذب کرده است. هنرجو در پایان  دوره ی آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل، بعد از قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین المللی معتبر می تواند مستقیما وارد بازار کار شده و درآمد مناسبی را برای خود ایجاد نماید.

متقاضیان محترم تعمیر و نگهداری در هتل توجه بفرمایند کل هزینه پرداختی دوره بابت مدرک بین المللی تعمیر و نگهداری در هتل بوده و سایر خدمات (شامل ارسال جزوه pdf، آزمون آنلاین، پست مدرک داخل لوح و …) کاملا رایگان است. مدرک دوره تخصصی تعمیر و نگهداری در هتل دارای تاییدیه از مراجع  معتبر بین المللی ، دارای برگه مخصوص، ریجستر آنلاین (در سایت دامنه uk) ،مهر برجسته، هالوگرام اختصاصی با گارانتی صددرصدی معتبر بودن و بین المللی بودن است که مناسب جهت تکمیل رزومه شغلی، افزایش حقوق و رتبه، مهاجرت، ارایه به سفارت های خارجی (بدون نیاز به ترجمه) و … می باشد.

نام دوره

دوره تخصصی آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل

همراه با مدرک بین الملی قابل انتخاب دوره

توضیح دوره دوره ی آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل

بخش تعمیر و نگهداری در یک هتل مسئول نگهداری از کلیه تجهیزات، ابزار و فناوری هتل، از جمله تعمیر لوله های شکسته، سیستم های گرمایشی، واحدهای تهویه مطبوع و اقلام داخل اتاق های هتل و مناطق مشترک است. اغلب، درخواست تعمیرات توسط مدیریت هتل یا تیم هتل داری صادر می شود.

تدوین برنامه های تعمیر و نگه داری :
اصولا برنامه های تعمیر و نگه داری در ۳ حیطه تنظیم میشود
الف ) تعمیرات روز مره
این نوع برنامه های مربوط به فعالیت هایی است که در رابطه با تعمیر و نگه داری لوازم عمومی هتل انجام میپذیرد .اجرای این برنامه ها به صورت معمول در بازه های زمانی روزانه و یاهفتگی انجام میپذیرد و شخص مسئول اجرای برنامه نیازمند حداقل دانش تاسیساتی میباشد. درخواست های ارسال شده به واحد تاسیسات در این برنامه میتواند به صورت ناگهانی بوده و برای ان سوابقی موجود نباشد.
ب ) برنامه های تعمیرات و نگه داری پیشگیرانه
این دسته از برنامه های خود شامل ۳ مرحله میباشد (بازرسی ، اصلاحات جزئی و ارائه درخواست) تهیه فرم های بازرسی دوره ای به واحد های هتل امری بسیار ضروری میباشد برای انجام بازرسی نیز دانش خاص تاسیساتی مورد نیاز نمیباشد لذا بازرسی های دوره ای میتواند هم توسط خود واحد انجام بپذیرد و یا توسط واحد تاسیسات انجام پذیرد . لوازمی که بازرسی آن نیاز مند دانش تاسیساتی میباشد و کم پیچیده میباشد توسط خود واحد تاسیسات به انجام میپذیرد و انجام بازرسی هایی که مربوط به لوازم ساده تر میباشد به خود واحد سپرده میشود . به عنوان مثال بررسی اینکه اجاق گاز رستوران نشتی گاز نداشته باشد میتواند خود پرسنل آشپزخانه انجام پذیرد اما بررسی کارکرد دیگ های بخار مجموعه ورزشی میباید توسط خود واحد تاسیسات انجام پذیرد
ایجاد فرم های بازرسی دوره ای میتواند از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری نماید که بدان وسیله در هزینه های تعمیر و نگه داری صرفه جویی بسزایی میشود .
اصلاحات جزئی در طی بازرسی های دوره بسیار از کارها میباشد که توسط خود واحد میتواند به انجام رسد به عنوان مثال اگر در طی بارزرسی مشخص شد یک لامپ سوخته است خود واحد خانه داری میتواند آن لامپ را تعویض نماید اما اگر لولا شیرآلات دچار مشکل بود چه اتفاقی میباید رخ دهد ؟
در اینجا است که نظام درخواست های واحد تاسیسات وارد عمل میشود . واحد خانه داری برای تعمیرات درخواست را ارسال نموده و بر اساس الویت واحد تاسیسات به رفع مشکل گزارش ده اقدام مینماید
ج) تعمیر و نگه داری برنام ریزی شده :
این نوع برنامه های تعمیر و نگه داری تقریبا زیر مجموعه برنامه های تعمیر و نگه داری پیشگیرانه است اما به دلیل اهمیت ان معمولا این دسته از برنامه ها به صورت جداگانه تدوین میشوند . بسیاری از دستگاه ها و ملزومات هتل میباشد که میباید به صورت دوره ای مورد بررسی و سرویس قرار بگیرند این دوره های زمانی میتواند هفتگی ، ماهیانه و یا دوره های بلند مدت باشد به عنوان مثال موتورهای مولد برق (ژنراتورهای دیزلی) میباید به صورت ماهیانه از نظر روغن کارکرد صحیح مورد آزمایش و بررسی قرار گیرند و یا آسانسور های هتل نیز میباید به صورت هفتگی از نظر عملکرد تمامی قطعات بررسی شوند . وجود برنامه ها و فرم های بررسی دوره ای بسیار مهم است چرا که اغلب سرویس های دوره ای در هتل ها به دست فراموشی سپرده میشود .
آکادمی آموزش ایرانیان دوره های خود را استانداردهای بین المللی کشور برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده از طرف این سازمان را اجرا میکند . هنرجویان پس از اتمام دوره میتوانند در آزمون دوره شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک مربوطه را دریافت کنند . این مدرک دارای ارزش بین المللی بوده و دارنده آن میتواند در تمامی کشور های جهان از آن استفاده کند .

مدت دوره  معادل 100 ساعت (10 سرفصل) به صورت جزوه آموزشی

در مدرک اموزشی صادر شده مدت دوره ذکر خواهد شد

روش ارایه دوره  غیرحضوری، مجازی

جهت اطلاعات بیشتر به قسمت دوره های آموزشی مراجعه بفرمایید

گروه آموزشی مدیریت و انسانی

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت مدیریت و انسانی مراجعه کنید

پشیناز دوره بدون پیشنیاز

دوره تخصصی تعمیر و نگهداری در هتل بدون پیشنیاز است

تعمیر و نگهداری در هتل
سرفصل های دوره  

1) آشنایی با واحدهای فنی و مهندسی هتل ها و بخش های مختلف

2) سیستم برق در ساختمان هتل و برق اضطراری

3) سیستم اعلان حریق و انواع آن

4) سیستم ایر کاندیشن

5) فن کویل ، شوفاژ ، ایر یونیت

6) موتورخانه و تهیه بخار

7) سیستم سرمایشی و گرمایشی هتل و انواع مختلف چیلرها

8) سیستم آب سرد و گرم در هتل ، مخزن ذخیره آب و سختی گیر

9) سیستم دفع فاضلاب

9) بالابر و پله برقی

10) بازبینی و تعمیرات

هزینه دوره »»» هزینه صدور گواهینامه

به غیر از هزینه صدور گواهینامه هیچ هزینه اضافی پرداخت نخواهید نمود.

مدارک دوره لطفا جهت اطلاعات بیشتر بر روی هر قسمت کلیک کنبد:

گواهینامه پایان دوره آموزشی از آکادمی QALانگلستان(لاتین)

گواهینامه TUV آلمان با استعلام بین المللی

گواهینامه آکادمی DNW اتریش

گواهی نامه بین المللی آکادمی MPT اتریش

نحوه ثبت نام جهت ثبت نام می توانید از قسمت بالا گزینه افزودن به سبد خرید را انتخاب نموده و مراحل ثبت نام را تا پایان ادامه دهید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی می توانید در تلگرام یا واتس آپ به شماره 09228627818 پیام ارسال فرمایید
پشتیبانی جهت دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص دوره میتوانید در ساعات اداری با شماره های معرفی شده تماس حاصل فرمایید. همچنین در ساعات غیرکاری می توانید با شماره 09228627818 در پشتیبانی تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال فرمایید.
کلمات کلیدی دوره تخصصی آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل,تعمیر و نگهداری در هتل , مدرک بین المللی تعمیر و نگهداری در هتل ,  مدرک دوره آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل , دوره آموزشی تعمیر و نگهداری در هتل , دوره تخصصی, دوره غیرحضوری ,دوره مجازی
تعمیر و نگهداری در هتل

لطفا جهت هر گونه اطلاعات بیشتر در پیام رسان تلگرام یا واتس آپ به شماره 09228627818 پیام ارسال فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره تعمیر و نگهداری در هتل”