مدرک بین المللی

شما می توانید با شرکت در دورههای آموزشی این مرکز مدرک معتبر بین المللی دریافت نمایید.

آکادمی آموزش ایرانیان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه صدور مدارک بین المللی همواره مورد توجه متقاضیان برای تکمیل رزومه کاری خود و مهاجرت به کشورهای خارجی قرار داشته است

تمامی مدارک صادر شده کاملا بین المللی بوده و در کشورهای معتبر اروپایی ریجستر میگردند و خود صاحب برند صدور گواهینامه دارای تاییدیه از مراجع معتبر بین المللی هستند.

ریجستر آنلاین مدرک بین المللی

تمامی مدارک بین المللی از مراجع مختلف که توسط این مرکز صادر می گردند دارای ریجستر آنلاین در کشورهای معتبراروپایی هستند. از آنجایی که بخاطر تحریم کشور مدارکی که در داخل کشور ریجستر شده اند از اعتبار کمتری نسبت به مدارک ریجستر شده در کشورهای معتبر اروپایی  هستند. لذا کلیه مدارکی که از این سازمان صادر می گردد یا طرف قرارداد این مرکز می باشند حتما در یک کشور معتبر اروپایی ریجستر شده هستند تا شرکت های مختلف بین المللی به راحتی از شما مدرک بین المللی را قبول نموده و استعلام می نماید.

 

دارای تاییدیه بین الملی از مراجع معتبر

کلیه مراجع صدور گواهینامه از مراکز معتبر بین المللی دارای تاییدیه معتبر هستند و در نتیجه مدارکش صادر شده کاملا معتبر و مورد تایید شرکت های معتبر خواهد بود

 

 

دریافت مدرک بین المللی
دریافت مدرک بین المللی

 

 

جهت دریافت مدرک معتبر بین المللی با ریجستر آنلاین و تاییدیه از مراجع معتبر با پشتیبانی این مرکز تماس حاصل فرمایید یا در واتس آپ یا تلگرام به شماره 09228627818 پیام ارسال نمایید.